Hoe je veilig bij ons shopt

We zijn heel enthousiast jullie opnieuw te mogen verwelkomen in onze showrooms. We organiseren ons zo dat alle veiligheidsmaatregelen kunnen worden gerespecteerd. De gezondheid van jullie en onze medewerkers staat daarbij voorop!

Om jou, als X²O klant, op een veilige manier van dienst te zijn vragen wij een aantal maatregelen te respecteren.

  • Winkel bij voorkeur alleen. Alleen op afspraak kan je met twee winkelen.
  • Houd voldoende afstand (minimaal 1,5 meter)
  • Maximaal 30 klanten tegelijk in de showroom
  • Reinig je handen met ontsmettingsmiddel bij het binnenkomen (voorzien aan de ingang)
  • Betaal zo veel mogelijk elektronisch

Ook onze medewerkers zullen voorzien worden van de nodige beschermkledij en er is plexiglas voorzien aan de kassapunten.
Veiligheid voorop!

Voor wie liever in zijn kot blijft, bieden we een aantal mogelijkheden:

  • Bel onze badkameradviseurs: 038 086 901.
    • Van maandag tot zaterdag, 10u-18u.
    • Om je badkamerdroom te realiseren.
    • Om je lopende offerte te bevestigen en de levering in te plannen.
    • Om een nieuwe offerte op te maken of een bestelling te plaatsen.
    • Voor advies bij het online shoppen.
    • Voor een afspraak in onze virtuele showroom.
  • Contacteer onze klantendienst via het online service platform voor alle andere vragen.
    • Bij vragen omtrent de levering
    • Voor handleidingen
    • Bij vragen omtrent je lopende bestelling
  • Surf op onze webshop, 7 dagen op 7, 24 uur op 24.
    • Ruim assortiment met meer dan 5000 artikelen!
    • Gratis thuislevering van alle aankopen.
    • Geniet van 8 jaar garantie, ook op merken zoals Hansgrohe, Grohe, Geberit,…
  • Onze sociale media voor de laatste updates

Veelgestelde vragen:

Wat met mijn levering?

Leveringen gebeuren tot nog steeds zoals voorzien. Onze logistieke dienst zorgt ervoor dat je aankoop wordt geleverd op de afgesproken datum.

Wens je de leverdatum te wijzigen? Dit kan online op ons serviceplatform.

Bij wie kan ik terecht om mijn badkamer samen te stellen?

Ben jij bezig met een badkamerproject, dan is dit misschien hét moment om deze te realiseren. Je kan terecht in onze showrooms. Wij voorzien alle maatregelen om je veilig te ontvangen. Of via onze webshop waar je meer dan 5.000 artikelen tegen de beste prijs vindt. Je ontdekt er ook heel wat inspiratie, transparante prijzen en geniet zoals steeds tot 8 jaar garantie.

Wens je liever telefonisch advies bij het samenstellen van je offerte? Bel onze badkameradviseurs: 038 086 901

Vragen over lopende offertes

Wens je jouw offerte om te zetten in een bestelling en de levering in te plannen? Dan kan je ons steeds bellen. Van maandag tot zaterdag, van 10u-18u staan onze badkameradviseurs voor je klaar via het telefoonnummer 038 086 901.

Afspraak in showroom

Had je een afspraak in een X²O showroom? Onze medewerkers maken er werk van zo snel als mogelijk klanten met een afspraak te contacteren. Mocht je toch sneller een afspraak wensen, contacteer dan zelf de showroom waar je de afspraak had om de afspraak opnieuw in te plannen.

Wat met mijn postpakket?
Verwacht je een pakket dat via de postdiensten wordt geleverd?
Alle pakketten worden nog steeds bezorgd. Door de uitzonderlijke omstandigheden die onze partners van de bezorgingsdiensten ervaren kan er een vertraging zijn die kan oplopen tot 10 dagen. Heb je na 10 dagen nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan contact op via ons online serviceplatform.

Retourneren

Heb je een product dat je wenst terug te sturen naar X²O? Wegens schade bij levering, omdat het product niet past,…

Dan zijn dit de mogelijkheden:

Omschrijf duidelijk de reden van de retour, vermeld het artikelnummer en het bestelbonnummer. We nemen snel met je contact op, om een persoonlijke oplossing uit te werken.

Let op: We aanvaarden enkel retouraanvragen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na levering.