Waarom dien ik mij registreren?

Als u online bij X²O wenst te bestellen, dient u zich te registeren op onze website omdat wij een aantal essentiële gegevens van u nodig hebben om uw goederen te kunnen leveren en om u tijdig te kunnen informeren over de status van uw bestelling. Deze gegevens hebben wij dus nodig voor de verwerking van uw bestelling en zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt.

Bij registratie vragen wij u een e-mailadres op te geven, zodat we u, nadat u de online bestelling heeft afgerond, de nodige documenten kunnen toesturen per e-mail. Het gaat hier om een bestelbevestiging met overzicht van de door u bestelde goederen en gekozen leverdatum en –adres. Een bewijs van betaling van het voorschot en/of volledige bedrag, in het geval van een voorschotbetaling sturen wij ineens de bankoverschrijving voor het saldobedrag mee, onze verkoopsvoorwaarden alsook een document met aanhuislevertips zodat u weet waarmee u rekening dient te houden bij de levering van uw goederen.

In een later stadium sturen we u, op datzelfde e-mailadres de nodige handleidingen en technische documenten toe die bij de door u bestelde goederen horen.

Met andere woorden, een correct e-mailadres is van belang.

Verder zal u bij registratie ook om een lever- en facturatieadres gevraagd worden. Zodat wij weten waar wij uw goederen moeten leveren en op welk adres de factuur mag worden opgemaakt.

Tot slot vragen wij u een (gsm)nummer op te geven, onze transporteur verwittigt u op voorhand hoe laat u uw bestelling mag verwachten.

Gaf u een gsm-nummer op, dan ontvangt u twee dagen voor levering een sms met het tijdsblok waarbinnen u de levering mag verwachten. Hebt u enkel een vast nummer? Dan bellen we u ten laatste één dag op voorhand op.