Retourneren

Heb je een product dat je wenst terug te sturen naar X²O? Wegens schade bij levering, omdat het product niet past,…

Dan zijn dit de mogelijkheden:

  • Kocht je het product in 1 van onze showrooms? Contacteer dan deze showroom telefonisch. Het telefoonnummer vind je op je bestelbon.
  • Stuur een mail naar customerservice@x2o.be.
    Omschrijf duidelijk de reden van de retour, vermeld het artikelnummer en het bestelbonnummer. We nemen snel met je contact op, om een persoonlijke oplossing uit te werken.

LET OP: We aanvaarden enkel retouraanvragen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na levering.

Je betaalt geen administratiekosten bij een retour. Als klant ben je wel verantwoordelijk voor de transportkosten van je terugzending. We raden je aan om het product terug te zenden met een track & trace code zodat je het kan volgen.

Indien het product dat je wenst te retourneren te groot is om zelf terug te zenden kan onze transportdienst het artikel bij je thuis ophalen. Voor deze service betaal je transportkosten van €50.

Wanneer wij het artikel in de originele verpakking en in verkoopbare nieuwstaat weer in ons bezit hebben, zorgen we voor de terugbetaling.