Garantie & Retour

Retour

Wil je een product terugsturen naar X2O? Je kan dit doorgeven aan onze klantendienst.

Een retour melden kan via een mail naar customerservice@x2o.be. Vermeld duidelijk de reden van de terugzending, het artikelnummer en het bestelnummer. Onze collega’s nemen zo snel mogelijk contact met je op om een persoonlijke oplossing uit te werken.

Opgelet: we aanvaarden enkel retouraanvragen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na levering.

Werd je product beschadigd bij de levering? Dan heb je recht op een kosteloze vervanging. Zie verder bij garantie: Defect of schade melden.

Kocht je het product in 1 van onze showrooms? Contacteer dan deze showroom telefonisch. Het telefoonnummer vind je op je bestelbon.

Je hoeft geen administratiekosten te betalen bij een retour. Als klant ben je wel verantwoordelijk voor de transportkosten van je terugzending. We raden je aan om het product terug te zenden met een track & trace code zodat je het kan volgen.

Als wij het artikel in de originele verpakking en in verkoopbare nieuwstaat terug in ons bezit hebben, zorgen we voor de terugbetaling.

Nadat de producten opnieuw in ons bezit zijn, nemen we contact op met jou om je rekeningnummer te bevestigen. We storten het bedrag zo snel mogelijk terug op het door jou geverifieerde rekeningnummer.



Garantie

X2O Badkamers bied je 8 jaar garantie op alle artikelen, uitgezonderd 4 jaar garantie op Linie artikelen en 2 jaar op SanyOne artikelen. Je vindt de precieze garantieperiode voor jouw producten ook terug op je bestelbon.

Een defect of schade meld je aan onze klantendienst via het formulier Defect of schade melden. Onze collega’s nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een klacht? Neem dan contact op met onze klantendienst via e-mail of per telefoon.