Bezorgen

Nee, wij leveren gratis!

Bestel je in één van onze showrooms? Dan bepaal je het levertijdstip samen met je badkameradviseur. Bestel je online? Dan kies je zelf het tijdstip tussen de aangeboden data. De beschikbare data zijn op basis van de beschikbaarheid van je favoriet product.

We proberen om je zoveel mogelijk leverdata aan te bieden. Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meebrengt. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen enkel een aantal specifieke dagen in de week om uit te kiezen.

De chauffeur neemt 2 dagen voor de levering contact met je op om het tijdslot van bezorging te bevestigen. Let op! Er kan pas geleverd worden als het volledige bedrag van de bestelling betaald is.

De leverdatum van je bestelling vind je terug op de bestelpagina in je X2O account Mijn bestellingen

Op de pagina van je bestelling kan je je gekozen leverdatum zien

Of je nu online of in de winkel bestelde, je kan de eerder vastgelegde leverdatum vervroegen of verlaten tot 5 dagen voor de initiële leverdatum. Met een X2O account pas je via Mijn bestellingen de afgesproken leverdatum aan. Ga naar de pagina van je bestelling en klik daar op wijzigen bij de leverdatum.

Besteld in winkel? Registreer je dan wel met het opgegeven e-mailadres in de winkel.

Zie ook: hoe kan ik registreren? / Hoe maak ik een account?

Bestellingen die binnen 14 dagen geleverd zullen worden moeten 100% onmiddellijk betaald zijn.

Op de pagina van je bestelling kan je je gekozen leverdatum wijzigen

Het leveradres van een bestaande bestelling wijzigen, doe je via onze klantendienst via het formulier Bestelling wijzigen Moet je bestelling nog geplaatst worden? Je past het bij ons bekende leveradres makkelijk aan in je account. Heb je nog geen account? Je maakt er gemakkelijk één aan.

Op de pagina van je gegevens in je account kan je je leveradres wijzigen.

In de showroom kan je bepaalde producten meteen meenemen, al geldt voor de grote meerderheid van onze producten dat ze aan huis geleverd worden vanuit ons centraal magazijn.

Bij een online bestelling worden alle producten automatisch aan huis geleverd. Wij leveren alles zo snel mogelijk bij je thuis of op jouw gewenste tijdstip.

Voor kleine zendingen werken we samen met de post. Als je op werkdagen voor 16u bestelt, dan verzenden wij jouw product(en) nog dezelfde dag vanuit ons centraal magazijn. Voor grote zendingen werken we samen met een transportbedrijf.

Wij leveren enkel in België.

Wij versturen onze bestellingen in 1 geheel. Het kan zijn dat de post ze bundelt in verschillende pakketten die dan samen bezorgd worden. In zeer uitzonderlijke gevallen worden ze apart bezorgd.

Wil je dat je producten apart worden geleverd? Dan bestel je ze apart.

Bij een bestelling in één van onze showrooms, spreek met je met de badkameradviseur de manier van bezorgen af. Online wordt de manier van bezorgen automatisch bepaald en die vind je terug in de stap Bezorgen als je online afrekent.

De leverdatum kan je zelf kiezen als je bestelt. Heb je liever een latere levering? Geen probleem, kies de datum die bij je past voor een makkelijke en stipte levering.

Pakketdienst

Transportfirma

Kleine producten sturen we op via de post. Zo leveren we snel bij je thuis. Als je niet thuis bent, kan je achteraf je pakket afhalen in een afhaalpunt in je buurt. Als je op werkdagen voor 16u bestelt, dan verzenden wij jouw product(en) nog dezelfde dag vanuit ons centraal magazijn.

Om grotere producten te leveren werken wij samen met een chauffeur, die een extra kracht meebrengt. Zij leveren standaard tot de eerste drempel op het gelijkvloers. In een aantal regio’s is het niet mogelijk om elke dag te leveren. Daarom krijg je in bepaalde gevallen enkel een aantal specifieke dagen in de week om uit te kiezen.

In zeer uitzonderlijke gevallen wordt je bestelling in aparte pakketten geleverd. Je volledige bestelling na enkele dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst .

Dat is vervelend. We horen graag wat er verkeerd liep. Neem contact op met onze klantendienst

Wanneer je pakketje werd geleverd via de post kan je het pakket op de voet volgen. Dat kan met de track & trace code die je van ons per mail kreeg. Als je niet thuis was op het moment dat het pakketje werd aangeboden, kan je het afhalen in een afhaalpunt of opnieuw bij je thuis laten aanbieden op een ander moment. Is je pakket geleverd, maar heb je het niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst .

De goederen worden geleverd tot aan de eerste drempel op het gelijkvloers. Onze chauffeur heeft een strak leverschema en kan je niet helpen bij het binnenbrengen en monteren van je producten. We raden je aan om voldoende, sterke hulp te voorzien, zeker bij zware producten. De verpakking kan je niet terug meegeven aan de chauffeur.