Bestellen

Bestelling

Een bestelling kan je online of in de winkel plaatsen.

Online je favoriete product gevonden? Geweldig! Je bestelt het door je gekozen product in je winkelwagen te plaatsen via de oranje winkelwagen knop.

Een overzicht van alle producten in je winkelwagen vind je terug onder het winkelwagenicoon.

Alles gevonden? Dan is het tijd om af te rekenen. Dat gaat supervlot als je een X2O account hebt. Heb je nog geen account? Geen probleem, dan moet je nog enkele gegevens invullen.

Na het invullen van je contactgegevens, kies je je gewenste leverdatum en op welke manier je wil betalen. Daarna hoef je enkel nog je betaling te voltooien.

Of je een voorschot kan betalen hangt van verschillende zaken af.

Bestellen in de webshop:

Je bestelling wordt binnen de 14 dagen geleverd.

Het is niet mogelijk om met een voorschot te betalen. Bestellingen die binnen 14 dagen geleverd worden, moeten volledig betaald worden.

Je bestelling wordt pas na 14 dagen geleverd en bedraagt minder dan €2000.

Het is niet mogelijk om met een voorschot te betalen. Wanneer het totaalbedrag van je bestelling minder dan €2000 euro bedraagt, betaal je het volledige bedrag op het moment dat je de bestelling plaatst.

Je bestelling wordt pas na 14 dagen geleverd en bedraagt meer dan €2000.

Het is mogelijk om een voorschot van 30% van je totaalbedrag te betalen op het moment van je bestelling. Het resterende bedrag moet dan wel ten laatste 14 dagen voor de gekozen leverdatum op onze rekening staan om over te kunnen gaan tot levering. Je kan er ook voor kiezen om het volledige bedrag meteen te betalen.

Bestellen in een fysieke winkel:

Je bestelling wordt binnen de 14 dagen geleverd.

Het is niet mogelijk om met een voorschot te betalen. Bestellingen die binnen 14 dagen geleverd worden, moeten volledig betaald worden.

Je bestelling wordt pas na 14 dagen geleverd en bedraagt minder dan €8000.

Het is mogelijk om een voorschot van 30% van je totaalbedrag te betalen op het moment van je bestelling. Het resterende bedrag moet dan wel ten laatste 14 dagen voor de gekozen leverdatum op onze rekening staan om over te kunnen gaan tot levering. Je kan er ook voor kiezen om het volledige bedrag meteen te betalen bij bestelling.

Je bestelling wordt pas na 14 dagen geleverd en bedraagt meer dan €8000.

Het is mogelijk om een voorschot van 15% van je totaalbedrag te betalen op het moment van je bestelling. Het resterende bedrag moet dan wel ten laatste 14 dagen voor de gekozen leverdatum op onze rekening staan om over te kunnen gaan tot levering. Je kan er ook voor kiezen om het volledige bedrag meteen te betalen bij bestelling.

De geafficheerde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Plaats je een professionele bestelling bij X2O Badkamers? In dat geval krijg je een factuur en vorder je de betaalde btw terug via je aangifte zoals bij andere professionele aankopen.

Het is niet mogelijk om een bestaande bestelling te wijzigen vanuit je X2O account. Als je product nog niet geleverd is, mail of bel je naar onze klantendienst. Zij helpen je graag verder tot 5 dagen voor de geplande leveringsdatum. Heb je het product al in huis? Dan zal je het moeten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Zie ook Hoe kan ik een product retourneren?.

Als je bestelling niet in je account staat, kan dat verschillende redenen hebben. Controleer even:

  • Is je e-mailadres correct? Het e-mailadres van je account moet overeenkomen met het e-mailadres van je bestelling.
  • Is je account geactiveerd? Bij het aanmaken van je account heb je een [activatie e-mail FAQ activatie] gekregen.
  • Het kan soms tot 3 dagen duren voor je bestelling automatisch in je account staat.
  • Je kan ook zelf je bestelling aan je account toevoegen.

Bij verdere vragen of wanneer je hulp nodig hebt kan je contact opnemen met onze klantendienst.

Heb je iets online besteld? Je kan deze bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar onze klantendienst. In de mail vermeld je je rekeningnummer en je bestelgegevens. Daarna wordt het geld terug op je rekening gestort.

Bestelde je in de winkel? In dat geval contacteer je best de winkel via de gegevens die je terugvindt op je factuur.

Een bestelling annuleren kan enkel als ze nog niet verzonden is. Is je bestelling al verzonden? Dan moet je het pak terugzenden. Zie in dat geval ook ook Hoe kan ik een product retourneren

Voor extra informatie over je offerte of bestelling kan je terecht bij onze klantendienst. De klantendienst bereik je het snelst via het contactformulier Offerte of bestelling. Vul zeker het e-mailadres in waarmee je bij ons gekend bent. Zo helpen je we nog sneller.

Ook de badkameradviseurs in je winkel zijn beschikbaar om je vragen te beantwoorden. De contactgegevens van de winkel staan op je offerte.



Producten

Het belangrijkste geheim voor jarenlang badkamerplezier is het juiste onderhoud van je producten. Ontdek de ultieme onderhoudstips van onze experten!

Je wilt je favoriete badkamermeubel natuurlijk ook graag mooi houden. Ontdek daarom de tips voor massief houten badmeubelen van onze experten.

De badkameradviseurs in je winkel hebben de nodige productkennis om je vragen te beantwoorden. Ook bij onze klantendienst kan je terecht voor bijkomende vragen over een product. De klantendienst bereik je het snelst via het contactformulier Product informatie

Ben je al klant of heb je een openstaande offerte? Vul dan zeker het e-mailadres in waarmee je bij ons gekend bent. Zo helpen je we nog sneller.

Na je bestelling krijg je een installatiekit met allerlei handleidingen, instructies en de nodige technische info. Je vindt de kit ook terug in je X2O account op onze website.

Heb je nog geen account? Bekijk Hoe kan ik registeren/ een X2O-account aanmaken.

Op de pagina van jouw bestelling in je account vind je de installatiekit.

X2O Badkamers heeft geen eigen plaatsingsdienst. Al onze producten zijn ontworpen zodat je alles makkelijk zelf kan plaatsen. Het overgrote deel van onze badkamermeubelen zijn bijvoorbeeld voorgemonteerd. Zo is alles snel geïnstalleerd.

Bovendien krijg je van ons een handige installatiekit, die je ook altijd terugvindt in je X2O account. Heb je nog geen account? Bekijk “hoe kan ik registeren/ een X2O-account aanmaken”.

Extra hulp nodig? Op onze website vind je een overzicht van vakmensen die ervaring hebben met onze producten. Sommigen onder hen willen zelfs een hele eind rijden om bij jou onze X2O producten te installeren.

Tips nodig om je badkamer optimaal in te richten? Lees ons experten advies

Je toilet herinrichten doe je makkelijk met onze tips. Een grondige renovatie gepland? Zo pak je het aan

Het mix & match principe zorgt ervoor dat je je eigen persoonlijke stijl kan creëren in jouw badkamer. Stel zelf je badkamermeubel samen naar eigen smaak.

Het materiaal van onze producten is van de hoogste kwaliteit. Lees enkele tips om te bepalen welk materiaal je kiest voor je douchebak.

Smaken verschillen natuurlijk. Ontdek waar jouw voorkeur ligt.

In een badkamer moet het natuurlijk altijd aangenaam warm zijn. Lees welke opties je daarvoor hebt.

De juiste badkamerkranen maken je badkamer helemaal af. Maak de juiste keuze met behulp van onze blog.

Jouw bad op maat kies je met behulp van het gespecialiseerd advies van onze badkameradviseurs. Hierop moet je letten bij het kiezen van een bad.

Een waskom is een belangrijk onderdeel van jouw wastafelmeubel. Kom te weten welke waskom het beste bij je past.

Kan je moeilijk kiezen tussen een spiegel of een spiegelkast? Onze experten weten raad.

De douche waarin jij volledig kan ontspannen vind je ongetwijfeld bij X2O. Het juiste exemplaar vinden doe je met hulp van onze tips.

Zelf een douche plaatsen doe je makkelijk met de producten van X2O. Ontdek hier hoe je vlot een douchebak of een inloopdouche installeert.