Bestelling

Op de productdetailpagina van elk product, staat rechts, naast de grote foto van het product in kwestie extra uitleg. Je vindt daar de naam van het product, het merk, extra specificaties, bij meervoudige producten een aantal vinkjes met wat inbegrepen zit in de prijs en de prijs zelf.

Helemaal onderin de productdetailpagina vindt u de volledige productbeschrijving. Bij sommige artikelen geven wij ook aan welke de benodigde, aanbevolen en aanvullende producten zijn het artikel in kwestie.

De geafficheerde prijzen zijn inclusief BTW.

Je hebt recht op de geafficheerde korting indien jouw bestelling voldoet aan de duidelijk geafficheerde voorwaarden.

De actievoorwaarden vind je steeds onderin elke productpagina en gaat meestal over een periode waarbinnen de actie geldig is en de eventuele voorwaarden van de volumekorting.

Doe je een aankoop in één van onze winkels? Dan betaal je een voorschot van minstens 30% en kan je het saldo via overschrijving betalen.

Doet je een aankoop online en is het aankoopbedrag hoger dan €2200 en ligt de verwachte/gewenste leverdatum verder dan 14 dagen? Dan betaal je een voorschot van 30% en kan je het saldo online betalen.

Ligt het aankoopbedrag lager dan €2200 of is de verwachte leverdatum binnen de 14 dagen? Dan dien je het volledige bedrag te voldoen bij bestelling.

Na bestelling ontvang je van de bestelde goederen een boekje, waarin handleidingen, installatie-instructies en technische info gebundeld staan.

Je kan deze handleiding ook steeds terugvinden binnen jouw X²O-account op onze website.

Daartoe dien je je eerst te registeren en een account aan te maken. Zie : “hoe kan ik registeren / een X²O-account aanmaken”

Je kan een defect/schade of klacht melden aan onze dienst-na-verkoop via de klantendienst op onze website. Rechtsboven op elke pagina. Kies “U hebt een defect, klacht of schade?” en vul hier het formulier in. Uw vraag zal zo spoedig mogelijk beantwoord worden.